måndag, mars 13, 2006

Satans lakejer !

När ska jag börja lita på en politiker igen? Vem pratar de för eller med nu för tiden? Jag vill inte att vi europeer sänker oss lika lågt som de gör där på andra sidan Atlanten. Fan, de är ju paranoida och skrämmer folk till att rätta in sig i leden, precis som vanligt med andra ord. Var finns de politiker som törs kritisera och sticka ut hakan och säga någonting. Nu för tiden är alla muslimer terrorister och vi andra är betraktade som misstänkta terrorister, eller att vi är med i ett brottssyndikat som har till uppgift att skada demokratin. De ändå som värnar om demokratin är de stora företagen som enligt dagens människofientliga lagar fortfarande står emot och värnar om samhällets värden. Det är så en västerländsk politiker ser på världen idag om du frågar mig.

Den dagen jag blir vald in i riksdagen så kommer jag kasta ut patrasket och ge plats åt folk med mänskliga visioner och ge ett finger samtidigt till Bush innan jag spottar fanskapet rakt i nosen. Äh, tjänar nog inget till egentligen, det är ändå inte han som bestämmer ett skit. Det är säkert hundra andra bakom som drar i hans trådar. För enligt vad jag tror är den gubben så imbecill att vår kung framstår som ett geni i en jämförelse. Men det är precis en sådan imbecill idiot som de penningstarka företagen vill ha vid rodret. En som de kan programmera till att göra saker som passar deras giriga magar. Men bara för att man är dum i huvet och låter pengar, olja och makt styra ens steg så utesluter inte det att jag skulle sluta förakta ett dumhuvud. Den fan vet ju om att han är en nolla, en medelmåtta, en som aldrig någonsin tänkt en endaste tanke på den lilla människan. Inte nog med det, fanskapet har snart ensam varit med och skapat ett religionskrig där han låter sig manipuleras och åsidosätter människan på det planet också.

Ska det bli ett krig i världen så hoppas jag med hela mitt hjärta att det är USA som går som förlorare ur det

Inga kommentarer: